[Reklaam] Mul on Twitteri profiil

See on lihtsalt väike postitus minu Twitteri profiili reklaamimiseks. Minu kasutajanimi on @markustegelane. See erineb minu ajaveebist. Minu twitteri profiilist leiate aeg-ajalt väiksemaid postitusi, mida te ei leia siit ajaveebist. Need võivad olla juhuslikud huvitavad asjad, teated tulevaste videote kohta ning esmaesituse meeldetuletused. Ma säutsutan ka teisi postitusi, mis on minu arvates lahedad ja mida te ilmselt soovite näha. Ma plaanin korraldada ka küsitlusi.

Teisalt on see ajaveeb suurte uuenduste jaoks, mis käivad uute videote, veebisaidi kohta või ükskõik mille muu jaoks, mis ei mahu Twitteri tähemärkide piirangutesse.

Alates juulist eemaldatakse Bloggerist blogi tellimise funktsioon, mis tähendab, et ma hakkan postitama linke uute blogipostituste kohta enda Twitteri profiili (alates juulist). See ei sisalda eestikeelseid postitusi, mis tähendab, et peate ise ajaveebi aeg-ajalt vaatama (taaskord, alates juulist).

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal