Jump batch - Uus pakkfaili mäng!

Alates eilsest on nüüd võimalik alla laadida pakkfaili mäng "Jump batch". Mäng kasutab ASCII graafikat ja on kirjutatud 100% batch keeles. Funktsioonide tutvustust näete selles videos:

video "[Pakkfaili mäng] Jump Batch"

Ma kirjutasin selle pakkfaili eelkõige väljakutsena iseendale, aga ka sisulooja rebane2001 animeeritud video realiseerimiseks. 2015. aastal avaldati rebane2001 kanalil see video:

video "Minu USKUMATU batch mäng"

Video kujutab endast potensiaalset pakkfaili mängu, mis on välimuselt väga sarnane minu pakkfailiga. Siiski on videos näha ka mõned võimatud funktsioonid (näiteks liikuv tegelane ja tegelase animatsioon takistuse vastu minemisel) ning erinevused minu pakkfailiga (teksti suurus, päistekst peamenüüs jms). Lisaks selles videos näidatud funktsioonidele on minu versioonis ka tegelaste ja tekstuuride redigeerijad, käsurea argumendid ja palju muudki, mida enda videos näitan.

Kuna veebisait on maas, saab pakkfaili alla laadida ainult avaliku Google Drive lingi kaudu: https://bit.ly/2QH9rZv​ (zip fail, 63916 baiti, kontrollsumma [MD5]: 3DC82A6878D6CAC4924CEA5C6793E8C6)

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal