[Video] Vaatajate soovil avaldasin seni avaldamata video

Varem lubasin teha video ühest huvitavast operatsioonsüsteemist nimega Momonga Linux. Kuid pärast vähem kui 2 minuti monteerimist otsustasin hoopis varem avaldada Windows 10 Ameliorated Editioni kohta video, kuna arvasin, et see pakub suuremale vaatajaskonnale huvi.

Sellega jäi Momonga video tagaplaanile. Pärast Draw Batch-i video avaldamist otsustasin, et hakkan uut monteerimistarkvara kasutama - DaVinci Resolve. Pärast selle uue programmi kasutusele võtmist olid mul veel monteerimata Windows 10 Ameliorated Edition ja Momonga Linux videod ning siin oligi üks takistus - ma pidin need videod kuidagi DaVinci Resolve abil lõpetama (või jätkama kdenlive kasutamist). Ma otsustasin lõpetatud osa Windows 10 Ameliorated Editioni videost renderdada kdenlive-s ja seejärel ülejäänu lõpetada DaVinci Resolve abil.

Pärast tolle video avaldamist avastasin veel mitu muud huvitavat teemat, mille kohta video teha ning Momonga Linuxi video lükkus aina edasi. Ning sellega oleme jõudnud praeguse päevani. Ma ei olnud kindel, kas selle video monteerimise lõpetamine ning avaldamine pakub minu vaatajaskonnale huvi, seega laadisin üles esimesed 1,5 minutit Momonga videost ning lisasin selle lingi Twitteri küsitlusse, kus küsisin, kas peaksin selle video täisversiooni avaldama. Küsitlusele on seni vastanud 1 inimene jaatavalt (pange tähele, et ma ei saa ise enda küsitlustele vastata). Kuna küsitluse tulemuseks jäi 100% jah, 0% ei, siis otsustasin video lõpetada ja teieni tuua.



Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal