[Veebileht] markustegelane veebilehe pärandversioon suleti

Selle blogpostitusega annan ametlikult teada, et minu veebilehe pärandversioon, http(s)://markustegelane.000webhostapp.com, pandi unerežiimi ning seda enam ei avata. See muudatus ei mõjuta ühtegi kõrgtasemedomeeniga veebilehte, sh markustegelane.online, markustegelane.tk ega markustegelane.ml, sest kõik need domeenid on juba üle läinud uuele versioonile.

Miks minu veebisaidi pärandversioon suleti?

Minu kodulehe pärandversioon kasutas veebimajutuseks 000webhosti, mis on tasuta veebimajutusteenus, kuid millel on erinevad piirangud, mis muutsid minu isikliku veebilehe pikajalise hoiundamise võimatuks. Suurim probleem oli selles, et tasuta majutusteenusel oli piiratud ribalaius, mis tähendas seda, et veebilehe laadimine võis võtta väga kaua aega ning leht oli pidevalt maas. Samuti olid tasuta versioonil kehtestatud mitmed reeglid, millest ühte minu veebileht rikkus - 000webhosti saab kasutada ainult õppimise/eksperimenteerimise eesmärgil. See on ka põhjus, miks 9. oktoobril blokeeriti minu 000webhost konto. Täpsemalt oli tegemist 3. osapoole teavitusega SiftScience-lt.

Kas Teie andmed, mida ei olnud veebilehe uues versioonis, lähevad nüüd kaduma?

Enne teisele majutusteenusele üleminekut püüdsin ma kõik andmebaasi kirjed pärandversioonist kopeerida. Niipalju, kui ma tean, siis kõik andmed said üle viidud uuele versioonile. See üleminekuprotsess toimus 10. septembril 2022, seega kui salvestasite mingeid andmeid (nt kommentaare, hinnanguid jms) enne seda kuupäeva, siis need andmed säilitati. Kuid kui tegite veebilehe pärandversioonis midagi sellel kuupäeval (see on võimalik ka sel juhul, kui teie DNS on väga aeglane) või hiljem (ainult võimalik siis, kui kasutasite 000webhostapp aadressi), siis on võimalik, et teie andmeid ei viidud üle.

Kuidas sai eristada veebilehe pärandversiooni ja uut versiooni?

Avades kiire juurdepääsu lehelt põhilehe ning seejärel teabelehe, näete erinevaid logosid. Juhul, kui lehel oli 000webhost-i logo, siis oli tegemist pärandversiooniga. Juhul, kui seal oli/on Hostinger logo, siis oli/on tegemist uue versiooniga.

Kas muudatus mõjutab uuendusi eksisteerival Markuse tarkvaral?

Enamjaolt mitte. Juhul, kui kasutate sinise ekraani simulaator tarkvara, siis peaks teie uuendusserveriks olema määratud üks järgmistest aadressidest (avades need lingid brauseris peaksite nägema "403: Forbidden" veateadet):

Juhul, kui uuenduse serveriks on määratud https://markustegelane.000webhostapp.com/app (see link peaks avama lehe, mis ütleb, et sait on pandud unerežiimi), siis peate selle muutma üheks ülalolevateks veebiaadressiks. Juhul kui kasutate 1.x versioone, siis peaks uuendusserveriks olema http://markustegelane.tk/app (mida teil pole võimalik muuta). 1.x versiooni kasutajatel on soovitatav uue funktsionaalsuse saamiseks üle minna versioonile 2.1.

Teine programm, mis võib olla mõjutatud on allalaadimiste pakkfail. Kui avasite allalaadimiste pakkfaili enne 9. oktoobrit, anti teile võimalus üle minna uuele versioonile 1.33. Juhul kui kasutate juba versiooni 1.33, siis te midagi tegema ei pea. Kuid, kui te ei uuendanud allalaadimise pakkfaili õigeaegselt, peate uue versiooni alla laadima siit: https://www.markustegelane.online/app/store2.zip.

Kui üritate kõigest hoolimata avada allalaadimiste pakkfaili vanemat versiooni (st enne 1.33), siis võib erinevaid asju juhtuda. Juhul, kui avate versiooni 1.32-ga pakkfaili, siis põhiliides avaneb, kuid ühtegi allalaaditavat faili pole loetletud. Kui avate veel varasema versiooni, siis pakkfail sulgub, pärast uuenduste kontrollimist (metadata.cmd failis puuduvad muutujad, mis tekitab probleeme ühe for-tsükli süntaksis).

Kas muudatus mõjutab minu ajaveebe või Feedburneri linke?

Ei. Minu ajaveebid ja Feedburner-i lingid on veebisaidist isoleeritud.

Kas video kirjeldustes olevad allalaadimiste lingid on mõjutatud?

Ei. Minu videote kirjeldused ei kasuta markustegelane.000webhostapp.com linke.

Kas Teil on võimalik kasutada minu veebiaadressi?

Ei. Isegi markustegelane.000webhostapp.com aadress on hetkel reserveeritud. Kõik minu kõrgema taseme domeenid (sh markustegelane.ml, markustegelane.online, markustegelane.tk) aeguvad mingitel kindlatel kuupäevadel, kuid enne aegumist on mul võimalik nende kasutusaega pikendada. Ühtegi domeeni pole Teil minu käest võimalik ära võtta (v.a. põhjendatud eesmärgil kokkulepitud rahasumma eest, kontakteerumiseks kasutage meiliaadressi markus.maal@outlook.com).

Mis juhtub, kui üritate külastada minu veebilehe pärandversiooni?

Teile kuvatakse teade sellest, et veebisait pandi unerežiimi. Mul pole võimalik veebilehte äratada ilma sulgemisotsust apelleerimata.

Kas ma jätkan 000webhost-i majutusteenuste kasutamist?

Tõenäoliselt mitte.

Kuidas Te saate näha veebisaidi pärandversiooni pärast selle sulgemist?

Veebiaadressil https://markustegelane.online/html/html/markustegelane. Tegemist ei ole kõige uuema versiooniga veebisaidist enne uuele versioonile üleminekut (selles versioonis puudus näiteks kiire juurdepääsu leht), kuid see on täielikult funktsionaalne. Mõned lingid suunavad uuele versioonile, kuid mul on plaanis see probleem õige pea parandada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal