Suured muutused tulemas minu YouTube kanalitele

Võib-olla olete märganud, et ma pole postitanud viimaste kuude jooksul MarkusTegelane, MarkusTegelane+ ja Markuse asjad kanalitele uusi videoid. Seda sellepärast, et ma pole tahtnud uusi videoid nendele kanalitele luua. Motivatsioon jäänud kadunuks mitmel põhjusel, kuid kaheks oluliseks põhjuseks on vaatajaskonna langus ja see, et ma pole kõigi postitatud videote kvaliteediga isiklikult rahule jäänud.

Seetõttu on mul plaan teha ekstreemseid muutusi enda kolme põhilise YouTube kanaliga - MarkusTegelane, MarkusTegelane+ ja Markuse asjad. Nende muudatuste tulemusel peaks videote kvaliteet ühtlustuma ja seetõttu paranema. Üheks muutuseks kanalite MarkusTegelane ja MarkusTegelane+ puhul võib olla suur kanali nime ja üleüldise brändingu muutus. Samuti on võimalik, et suur osa videotest, mis on praegu avalikud, muutuvad registriväliseks ja/või privaatseks. Kanal Markuse asjad on plaanis kustutada järgmisel aastal (2024), sellele eelneb tellijatele teadaanne videoformaadis ja kogukonna postitusena.

Sellega seoses võite küsida, mis? miks? millal?

Esiteks, mis konkreetseid muudatusi ma sisule teen? See osa on veel kaardistamisel ja ülisalajane.

Teiseks, küsimusele "miks?" ma juba vastasin - sest ma üritan leida uut motivatsiooni nendele kanalitele sisu loomiseks.

Kolmandaks, millal ma need muudatused läbi viin? Vastus on lühike ja konkreetne - hiljemalt jaanuaril 2024, välistatud pole varasem ajahetk. Kolmele põhikanalile ma enne seda perioodi uusi videoid EI POSTITA, ainsaks erandiks on ilmselt MarkusTegelane kanali 10. aastapäev septembri lõpus (pole välistatud, et sellest võib kujuneda viimane MarkusTegelane video).

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal