Plaanid aastaks 2017

Kuna aasta 2016 on üsna pea lõppemas, tahaksin rääkida enda plaanidest siin blogis ja YouTube-is aastal 2017. Esiteks, tulevad inglise keelsetele videotele subtiitrid selleks, et saaksid aru, millest ma räägin. Teiseks ma lasen võib-olla siis välja MineBatch-i beeta versiooni. Ma tahaksin ka lõpetada Kasutajaliidese märkmiku, sest see on lahe. Ma lasen võib-olla LogOS 3.0 2017 aastal ka välja.

Kui vajutasid "In English" nupule märkasid, et need blogid on väga sarnased. See on selle pärast, et nii eestlased kui ka inimesed, kes räägivad inglise keelt, saaksid sisu, mis olid enne eesti keeles. Ma teen ka tutt-uue spetsiaalselt batch failide, programmeerimiste ja õpetuste jaoks. Kanali nimeks saab "MarkusTegelane++" ja selle logo saab olema kollane. Nimi inspireeritud C++ programmeerimise keelest. Kuigi ma väga ei tea C++ keelt, õpetan ma siiski programmeerimist VB.NET-is ja Batch-is.

Kahjuks pean ütlema, et vana aasta õhtu otseülekanne jääb ära. Kuid sellegi poolest, hääletage aasta viimasele küsitlusele.

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal