Markus Maal teeb peagi 2 uhiuut Blogi!

Seekord on mul teile midagi uut öelda. Kui selles Blogis näitan ma põhiliselt postitusi mu YouTube-i videote ja mu veebisaitide ning Blogi enda kohta, siis nüüd on mul hea meel teile öelda, et sellega asjad enam ei piirdu! See Blogi jätkab endiselt, kuid tulevad juurde kaks uut Blogi. Et neid näha vajutage lingil "Lisateave".

Blogi Markus Maal 14:

Sellest tuleb eriti eluline Blogi. Sellesse Blogisse hakkan postitama sündmusi enda elust, siis kui mul aega üle jääb. Tekib küsimus: "Miks ei võiks Blogi kohe välja lasta?" Vastuseks on see, et ma postitan ka vanemaid sündmusi ja sean neile kuupäevad (muudan kuupäeva xD). See võib paar nädalat aega võtta. Siin on Blogi logo ja sellega kaasnev muu info:

Markus Maal 14 Blogi kuulutus












Blogi Markuse Minecraft-i Blogi (või soovitate parema nime?):

Selles Blogis hakkan postitama enda loodud ehitisi mida ma olen Minecraftis teinud. Samuti teen ma õpetusi craftimise kohta ja mõningaid Redstone-i õpetusi. Samuti alustab see juba järgmisest kolmapäevast nii, et pakkuge ruttu nimi välja (kui teil on parem nimi)!

Markuse Minecrafti Blogi kuulutus

Samuti panen siia Blogisse lingid nendesse Blogidesse ja vastupidi. See sama Blogi, millest te seda teksti loete on Markus Maal-i YouTube-i kanali Blog-i. Oi, ja peaaegu unustasin! Ma lisan ka nädala küsimusi igasse enda Blog-isse, kaasaarvatud praegusesse Blogisse.

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal