Tulles suve puhkuselt tagasi

Seda blogi ei värskendatud peaaegu 3 kuud, kuid nüüd jätkan sellele blogi-le postitamist. Vahepeal olen selle Blog-i kujundust muutnud, kuid ei midagi postitanud. Te saate veel vastata suve küsitlusele kuni augusti lõpuni.



YouTube'i kanali kohta

Mu YouTube ei ole siiski kuni 31. augustini aktiivne.Ma võib-olla laadin mingeid videos-id üles, kuid mitte nii aktiivselt.

Samuti on mul plaanis teha eraldi kanal komöödia videote jaoks, sest Markus Maal-i kanalit ei taha ma ära rikkuda mingite nalja videotega.



Markuse asjade poest.

Ma olen ka enda asjade poodi värskendanud ja nüüd saab sellele ligi aadressil: http://markusepood.tk


Facebook-i lingi kohta

Facebook-i link oli vahepeal muutunud ja ma parandan selle vea peatselt ära.

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal