markustegelane.online domeen suletakse 11. septembril

Miks ma seda teen?

Eelmisel aastal registreerisin tehnilistel põhjustel markustegelane.online domeeni. Ma registreerisin kõige odavama võimaliku domeeni, et saada enda veebimajutuspakkuja peal veebileht tööle, kuid praeguseks hetkeks olen juba täielikult MarkusTegelane veebisaidi üle viinud markustegelane.eu domeenile, samal ajal, kui markustegelane.tk ja markustegelane.online on lihtsalt pargitud sellele veebilehele. markustegelane.tk jääb püsima, sest see on tasuta domeen ja vajalik tagasiühilduvuseks minu tarkvaraga (vanemad versioonid minu sinise ekraani simulaatorist kasutavad seda domeeni näiteks tarkvarauuenduse alla laadimiseks). Samas markustegelane.online ei olnud kusagil eriti väga laialdaselt kasutusel ning seetõttu üsna ebavajalik, samuti on pikendamise tasu üsna kallis .online domeenide puhul, vähemalt võrreldes esimese aasta hinnaga.

Mida see tähendab?

See tähendab, et alates 11. septembrist ei ole võimalik MarkusTegelane veebilehte külastada kirjutades aadressiribale markustegelane.online või www.markustegelane.online, samuti ei saa ükski tarkvaraprogramm suhelda minu veebisaidiga selle domeeni kaudu. Kui domeen 11. septembril aegub, siis muutub see vabaks ja igaüks saab registreerida selle uuesti ükskõik mille veebisaidi jaoks või muu teenuse jaoks.

Kuidas ma saan külastada MarkusTegelane veebilehte?

Kaks domeeni, mida üritan alati üles jätta on markusmaal.ee ja markustegelane.eu. Nende domeenide kaudu saab ühel või teisel viisil ligi MarkusTegelane veebilehele. Samuti jääb üles markustegelane.tk domeen, mis võimaldab külastada veebilehte ebaturvalise ühendusega, kuid pole soovitatav v.a. olukordades, kus see on ilmtingimata vajalik.

Kommentaarid

Populaarsed postitused

© 2015-2023 Markus Maal